Tonchant--Pete lauti ole alava sana olaola PLA

O le vaega su'esu'e ma le atina'e a Tonchant ua latou atina'e mea fa'atau lauti e fa'aogaina ai le biopolymer polylactic acid (PLA) fa'afouina.O a matou alava sana (PLA) e mafai ona fa'afouina, fa'amaonia fa'apalapala ma fa'avae suau'u e leai se palasitika ma o le a suia ai le auala e te fa'atau ai lau lauti.

PLA alava sana olaola
E tutusa lelei le fa'aliliuina e pei o taga lauti mea masani fa'atasi ai ma fa'amaoniga tau si'osi'omaga.
Fa'apalapala atoatoa e tusa ai ma le masani EN13432
Fossil plastic free: o le mea e fusifusia ai ole Poly Lactic Acid;se biopolymer
I aso nei o loʻo i ai le tele o le gauai atu i palasitika i totonu o le afifiina ma o aʻafiaga e i ai i le siosiomaga mulimuli ane, o lo tatou soifua maloloina.

O le 'Plastic Free' fa'agaioiga o lo'o fa'atosinaina tagata fa'atau fa'apea fo'i ma fa'atau oloa ma e o'o lava i malo.I le lalolagi o mea o taga lauti, o nisi ituaiga ua faʻamalosia e sui i mea e leai se palasitika e latou tagata faʻatau.

Tonchant's ultrasonic ma fa'amau fa'amaufa'ailoga upega
Matou te fa'alauiloaina le 'upega tafa'ilagi faamama vaiinu muamua na faia mai le 100% mea fa'afouina.

O lenei 'upega tafa'ilagi mama mama e fai mai le polylactic acid (PLA) ma o lo'o fa'aalia ai se fa'amau fa'amau po'o se ata lalaga ato.

O lona manogi le tutusa ma le tofo, ma le maualuga o le manino, e faʻamalieina mo le tele o ituaiga lanu uliuli ma mea faʻapitoa ma infusions.O se tasi fo'i o mea muamua e fa'apalapala atoatoa.

Tulafono Faatonutonu
O mea uma e fa'aaogaina e gaosia ai nei togi e fa'amaonia e tusa ai ma tulafono faatonutonu a le US FDS 21 CFR176.170 ma/po'o tulafono a le EU 1935-2004.

Talosaga
PLA biological corn fiber ua fuafuaina mo le faʻaogaina i le faʻamaufaʻailoga ultrasonic ma masini faʻamaufaʻailoga vevela.

Ole lumana'i ole alava sana ola ole PLA
O lenei ituaiga oloa fou e ofoina atu ai se palasitika e leai se totogi, fa'amaonia fa'apalapala fa'aleaga o la matou fa'amaufa'ailoga vevela fa'amaufa'ailoga Infuse tu'ufa'atasiga maualuga fa'atasi ma fa'apitoa le fa'amoemoe i le fa'aitiitia o a'afiaga o le si'osi'omaga i le fa'ai'uga o le olaga.

PLA biological corn fiber technology e aofia ai le suiina o le palasitika e le PLA, o se mea e tutusa mea totino ae e mafai ona faʻafouina, biodegradable ma faapala pe a uma ona faʻaoga.

O nei faamama ua mamanuina faapitoa e faatino i le tulaga maualuga lava e tasi e pei o mea masani fa'amaufa'ailoga vevela ae fa'atasi ai ma le lelei o le fa'amalieina o mana'oga fa'atulafonoina mo le fa'apalapala fa'apisinisi.

E tusa ai ma faʻamaoniga o le siosiomaga, o le PLA biological corn fiber e faʻamaonia e le TÜV Austria faʻatasi ma le OK Compost Industrial label (e pei o le matou tagata faʻatau, e mafai ona maua le igoa tutusa ma se faagasologa vave siaki).
PLA biological corn fiber i'uga o le olaga: E mafai e tagata fa'atau oloa ona lafoa'i taga lauti fibre olaola i totonu o la latou talone mea'ai a le aufono po'o le aoina o otaota fa'aola o lo'o avea ma fale fa'apala.


Taimi meli: Iuni-22-2022