Fa'ailoaPLA Corn Fiber Compostable Teuga Pusamo Meafale i Aso Uma

O le fa'atumauina o se tasi o fa'amuamua i aso nei ma e taua tele le fa'aogaina o faiga fa'alesiosiomaga i o tatou olaga i aso uma.O i'ina e maua ai pusa fa'apalapala fa'apalapala a PLA.E mafai ona faʻaaogaina e teu ma faʻapipiʻi ai mea eseese, ma avea ma faʻaopoopoga faʻapitoa i soʻo se fale.

Faia mai se mea gafataulimaina ma le fa'aleagaina e ta'ua o le polylactic acid, po'o le PLA e maua mai sana, o lenei pusa teu oloa e fa'apalapala atoatoa ma e le afaina ai le si'osi'omaga.E mafai ona suitulaga lelei atigipusa teu masani e fai i palasitika, lea e fia selau tausaga e pala.

PLA Corn Fiber Compostable Storage Boxes e lelei atoatoa mo le teuina ma le felauaiga o mea eseese.E mafai ona e teuina mea uma mai lavalava i meaʻai, meaʻai umukuka i mea faigaluega.Ole filifiliga sili lea mo i latou o loʻo vaʻavaʻai e teu mea uma ile fale, tausia lelei mea uma ma faigofie ona maua.

O le pusa teu oloa e mama ma umi mo le faigofie ona feaveaʻi.E mafai ona e teuina ma le saogalemu i totonu o le ogalaau o lau taavale, i luga o se kapoti fata, poʻo lalo o lou moega.E le gata i lea, o le atigipusa ua mamanuina e teu ai mea o loʻo i totonu ia saogalemu ma malupuipuia, e puipuia ai mai le faaleagaina.

O le isi vaega sili o pusa fa'apalapala fa'apalapala a le PLA e mafai ona toe fa'aaogaina pe fa'aleagaina.O lona uiga a e le toe mana'omia le pusa, e mafai ona e tia'i ese e aunoa ma le afaina o le siosiomaga.Ma le isi, o pusa e mafai ona toe faʻaaogaina, fesoasoani i se lumanaʻi gafataulimaina.

I le faaopoopo atu i pusa teu oloa, o loʻo i ai isi oloa faʻalelei e mafai ona e faʻaogaina e faʻaleleia ai lou olaga i aso faisoo.Mo tagata e fiafia i le kofe, o taga kofe taʻi tasi o se fofo faigofie mo le faia o le kofe e aunoa ma le faʻaogaina o masini tetele.Faia mai mea fa'apalapala e pei ole masoa, alava o la'au ma pulu laupapa, o taga nei e fa'amautinoa e te le tu'uina atu ni mea oona i le si'osi'omaga.

E fa'apea fo'i, mo ē fiafia lauti e su'e se filifiliga fa'alelei, o taga lauti gaogao o se filifiliga atamai.E mafai ona e faatumu i lau lauti e te fiafia i ai, e le toe iai ni taga lauti maumau e fai i le palasitika ma le nailon.

I mea uma, PLA corn fiber compostable storage boxes o se fa'aopoopoga sili i lou olaga i aso faisoo.E fesoasoani ia te oe e teu ma fa'atulaga sapalai a'o e saofagā i se lumana'i gafataulimaina.A tu'ufa'atasia ma isi oloa fa'alelei e pei o taga kofe ta'i tasi ma taga lauti gaogao, e mafai ona e faia se fa'ata'ita'iga mo isi ma maua ai se aafiaga lelei i le si'osi'omaga.O le a le mea o lo'o e fa'atali?Su'e i oloa fa'alesiosiomaga i aso nei!


Taimi meli: Mati-28-2023